czwartek, 28 czerwca 2012

    Sesja zakończona :) i wszystko pozaliczane w pierwszych terminach! tzn. czekam na wyniki z angielskiego i decyzję pani mgr. czy mamy przygotować speecha czy wpisuje nam od razu zaliczenie. Niestety ze stalą nie udało się nic załatwić i muszę wziąć warunek (dr inż. postanowił nie dopuścić mnie i kilku osób do egzaminu ze względu na nieobecność na "aż 3" zajęciach). Jeszcze tylko muszę zdobyć 4 wpisy i złożyć indeks do dziekanatu.

     Ale już od wczoraj cieszę się wakacjami :) z tej okazji Narzeczony zabrał mnie do kina na „Mroczne Cienie”. Uważam, że połączenie Tim Burton i Johny Depp jest jak zwykle świetne. Choć muszę przyznać, że to nie jest najlepsze dzieło tej dwójki (jak dla mnie najlepszy nadal pozostaje „Charlie i fabryka czekolady”). Na tle aktorskim wyróżnia się oczywiście Deep oraz piękna Eva Green grająca wiedźmę, ale Michelle Pfeiffer nie pozostaje za nimi w tyle. Największym atutem tego filmu jest humor, absurd no i oczywiście efekty specjalne. Znajdziemy tu wszystko: miłość, tragedie, wampiry, wiedźmy. Śmiało mogę polecić „Mroczne Cienie” wszystkim, nie tylko fanom duetu Burton i Depp :)

      A na dobry początek wakacji zapisałam się na egzamin na prawo jazdy. Termin mam ustalony na 6 sierpnia, dlatego pora zacząć rozwiązywać testy i zacząć znowu jeździć :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz