poniedziałek, 30 lipca 2012


    Jeszcze 1,5 dnia do końca miesiąca, ale ja postanowiłam już podsumować lipcowe cele bo wiem, że raczej nic już nie zrealizuje przez ten czas. Obecnie większość czasu poświęcam na rozwiązywanie testów na prawo jazdy (egzamin już za tydzień!). 


Podsumowanie:
    18 punktów z 27 zrealizowałam w całości, kilka rozpoczęłam, ale nie skończyłam i czterech nawet nie zaczęłam. Z dwóch zrezygnowałam świadomie. Fryzjera odkładam na wrzesień, bo po wakacjach moje włosy będą przesuszone i zniszczone, więc będą wymagały podcięcia. Zrezygnowałam również z zaawansowanej obsługi ArchiCADa, ze względu, że dodatkowo do czasu spędzanego przy komputerze musiałabym dodać jeszcze kilka godzin. Pogoda za oknem jest taka ładna i z chęcią z niej korzystam, więc cel ten zostawiam na drugą połowę września. 


    Myślę, że to wszystko daje jakieś 75%-80% zrealizowanych celów na lipiec, a więc jest bardzo dobrze i jestem z siebie zadowolona. Na początku zakładałam, że uda mi się zrealizować 60%. Dlatego w nagrodę zamierzam sobie kupić fiszki Poznaj Włochy może to mnie zmotywuje do powrotu do nauki tego języka, w końcu sama go wybrałam, a jego nauka zawsze sprawiała mi przyjemność ;) Przetestuje je podczas dwóch tygodni lenistwa w Chorwacji. Są małe więc zmieszczą się nawet do kieszeni podczas wycieczki. Ponadto podczas wypoczynku (chociażby na plaży) zamierzam w końcu przyłożyć się do włoskiego. Jeśli mi się uda zrealizować znowu co najmniej 60% celi na sierpień to czeka mnie kolejna nagroda. Teraz tylko trzeba stworzyć listę sierpniowych celów ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz później czy te fiszki coś Ci dały, bo też się nad nimi zastanawiałam. tylko, że ja dopiero zaczynam się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej, ja mam egzamin na prawko już pojutrze (w środę); mam nadzieję, że się uda!
    Trzymam kciuki za Ciebie! Może wkrótce razem dołączymy do Wielce Zaszczytnego Grona Kierowców? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie Kochana wakacje są do odpoczynku i nawet nie bierz tego wszystkiego ze sobą bo i tak jedyne na co będziesz miała ochote to czytanie lekkiej niezobowiązującej lektury! Powodzenia na Egzaminie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za egzamin i za powodzenie w realizacji celów.
    No i oczywiście życzę bardzo udanego pobytu w Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń