środa, 25 września 2013

Wyjazd się przedłużył o kilka dni i musicie mi wybaczyć, że nic nie pisałam, ale straciłam dostęp do internetu. Powoli się ogarnę, zaliczę egzamin i wtedy zapraszam na fotorelację. Na razie mam dla was garść linków do przeglądania w długie jesienne wieczory.
Enjoy! :)
tumblr
Blogi  
Filozofia Jazdy - sympatyczna Instruktorka Nauki Jazdy  zwraca uwagę na najczęściej popełniane błędy przez kierowców i podpowiada np. jak wymienić oponę :)
Spacer po Monachium - Ola  zaprasza na wirtualny spacer po mieście, ja się wybieram a ty? :)
Wszyscy zachwycają się tymi placuszkami, więc i ja je wypróbowałam. Zamiast borówek użyłam świeżo zrobionego dżemu z brzoskwiń i muszę przyznać, że placuszki idealnie nadają się na śniadanie i podwieczorek :)

Różności  
BBCLanguages - świetna storna do nauki nie tylko angielskiego
Glotto - angielski dla specjalistów, darmowe kursy słownictwa dotyczącego biznesu, medycyny, informatyki i techniki
Bardzo ciekawy projekt domu, a raczej domku dla studenta :)

Rozrywka

 
"Trafny wybór" J.K. Rowling - w dzieciństwie całe noce zaczytywałam się w Harrym Potterze, więc chciałam się przekonać co tym razem Rowling napisała.  Według mnie książka świetnie opisuje małomiasteczkową społeczność i ukazuje hipokryzję niektórych mieszkańców. Ciekawa, wciągająca i o odpowiedniej objętości. Sądzę, że idealnie nadaje się na jesienne wieczory pod kocem.


 
O północy w Paryżu - film Woody'ego Allena i sądzę, że nic więcej nie trzeba dodawać :)



 
"Yellow" Coldplay - od Coldplay bardziej uwielbiam tylko... Coldplay w wersji koncertowej :) ze sceny płynie pozytywna energia i mega emocje, ja nadal mam ciary na plecach.

5 komentarzy:

  1. Czekamy, czekamy z niecierpliwością! :) Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :) a co do postu to znalazłem kilka ciekawych rzeczy.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. zbieram się na tę książkę i zbieram, brak mi czasu! cholera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz zamierzam wykorzystać te porady i mieć jutro "lovely day"

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne linki, zwłaszcza te do nauki angielskiego :)

    OdpowiedzUsuń