środa, 2 kwietnia 2014

Marzec minął tak intensywnie, że nawet nie zauważyłam jego końca. Dopiero dzisiaj  zorientowałam się, że już kwiecień, a ja nie zamieściłam moich ulubionych linków. Na szczęście już nadrabiam zaległości  i zapraszam do lektury! :)


Blogi 
5 sposobów  na obudzenie swojej kreatywności po zimie :) (ENG)
100 dni bez spodni
- super wyzwanie od Ani, ja już zaliczyłam 11 dni w sukienkach ;)
Gdzie tanio spać w podróży
  - coś dla wszystkich lubiących tanie podróżowanie
Martapisze o 8 rzeczach
,
które powinnaś robić, żeby wieść wymarzone życie 

Chwytaj dzień  - naprawdę piękne zdjęcia i bardzo egzotyczne kraje :) 

Różności
Musisz mierzyć wyżej - manifest blogerek, którego pomysłodawczynią jest Marcelina Pawłowska
W końcu jest nowy numer magazynu Zmiana! :) 
Piękne zdjęcia, które wyglądają jak malowane
10 eksperymentów psychologicznych, które zmienią twoje myślenie o sobie

Rozrywka
"Peru. Od turystyki do magii" Joanna Ulaczyk - idealna na piękne poranki w autobusie :) Nie jest to typowa książka podróżnicza, nazwałabym ją raczej "turystyczną". Opisuje przygody autorki i jej męża podczas podróży poślubnej do Peru. Nie ma tu odkrywania "innego" świata, zagłębiania się w kulturę, dominuje opis turystycznych atrakcji, mimo wszystko polecam jako lekturę lekką i pełną pięknych fotografii :)

Wilk z Wall Street - jak zawsze jestem spóźniona z filmowymi nowościami :P Jak na razie najlepszy film jaki widziałam w tym roku. Aż zacytuje za filmwebem: "Zrealizowana z rozmachem i poczuciem humoru, urzekająca blichtrem, a jednak gorzka opowieść o człowieku, który zawsze chciał więcej, a dostał to na co zasłużył."

Sara Bareilles - Brave bardzo pozytywna piosenka i teledysk. Od kilku dni mam taki mały rytuał - zaraz po przebudzeniu jej słucham i od razu uśmiech pojawia się na mojej twarzy :) zdecydowanie polecam! 

A Wam jak minął marzec? Może chcecie podzielić się jakimiś ciekawymi linkami? :)

P.S.
W końcu kupiłam nowego smartfona z sensownym aparatem i powoli odkrywam uroki Instagrama, także podczas kolejnych MiesięcznychLove możecie się spodziewać foto przeglądu miesiąca :)

5 komentarzy:

  1. Tanie noclegi zawsze na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za polecenie! :)
    Justyna z withlove

    OdpowiedzUsuń
  3. piosenka faktycznie energetyczna i myślę, że na proanki idealna d dodania energii.
    u mnie juz od dluzszego czasu kroluje Hapy Pharrella i inne rónze starsze (pisalam nawet ostatnio o tym na blogu).
    jezeli chodzi o filmowe nowosci, to nie jest u Ciebie tak źle, ja zabieram się za Wilka już kolejny miesiąc i ciągle nie wyrabiam na zakrętach... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy ten artykuł o eksperymentach psychologicznych. Część już wcześniej znałam, ale nie wszystkie ;) Swoją drogą bardzo polecam film produkcji niemieckiej "Eksperyment" (http://www.filmweb.pl/Eksperyment) przedstawiający właśnie eksperyment więzienny Zimbardo.

    http://dlaczegopytajnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo masz ciekawy blog, fajnie sie go czyta:)

    OdpowiedzUsuń